zeno61

Merhaba Sevgili MZ Severler,

Karakovan kurallarına devam edeceğim ama bu arada kısa bir paylaşımda bulunmak istedim.

Bahsetmek istediğim konu sakat oyuncular. Zaten ağır sakat oyuncular kadroya alınamıyor sistem red ediyor. Hafif sakat oyuncular kadroya alınabiliyor. As kadroda ya da yedeklerde olabiliyorlar.

Karakovan ilk bölümümdeki paylaşımlarım ile , kendim ile zıt düştüm, kendi tavsiyemi dinlemedim, hafif sakat golcümü sahaya sürdüm. Veee kocaman bir tokat yedim.

Siz siz olun hafif sakat oyuncuları sahaya sürmeyin, yedeklerde kalabilir ama sahaya çıkmasınlar, çok verimsiz ve çok farklı oynuyorlar.... Sonra benim gibi keşke dersiniz.

Ve iz siz olun hiç bir takımı küçümsemeyin, % 100 yeneriz demeyin, kendinizce hazırlık yapın. Karşı takımın kadrosuna bakın, oyuncularını inceleyin, son maçlarına bakın ve izleyin.
Benim gibi hiç bir şey yapmadan, nasılsa yeneriz diye çıkmayın maça.
Sanki sistem anlıyor o takım ile ilgili hiç araştırma yapmadığınızı ve size sürpriz yapıyor... Mağlup oluyorsunuz...

Bu akşamlık da bu kadar...