phantom2020

Öncelikle bu davetiniz için teşekkür ederim.. Bu zamana kadar futbolda 2. kez u21 milli takımına oyuncu veriyorum. Daha önceki u21 milli oyuncum Dünya Kupasını kazanan takımın kaptanıydı..

http://t1306.hizliresim.com/1b/7/nwgcn.png

Oğuz takıma ilk geldiğinde 25 toplu gelmişti. Alt yapı yetiştirme prensibimde öncelik hep hız ve dayanıklılık olmuştur. Dolayısıyla oyuncuya öncelik hız day çalıştırdım. Kamplarda da hız day çalma ve benzeri kamplar kullandım.. Hız day erken tıkanınca diğer özelliklere yöneldim.. Oyuncuda çabuk top alınca bu hale gelmiş oldu..

2. U21 oyuncum ise devşirme oyuncum Nicolas Anelka (orjinal ismi: Sertaç Giryar). Buda alt yapıdan yetişti. Alt yapıya geldiğinde yaklaşık 23-24 topu vardı.. Oyuncuyu önce hız day şut kampına gönderdim. Daha sonraki kampları ise day-zeka-kontrol ve hız day kontrol oldu. As olduktan sonra ise hız-day-kontrol ve zeka-pas-kontrol (hala bu kampta) oldu..

Genel olarak ele alırsak, önceliğim hep hız day ve kontrol olmuştur. Bu özellikleri erken aldırtabilirsem u21 olma şansı yüksek olur prensibindeyim. Aslında öncelik takımım içindir. Çünkü bu özellikler erken tıkanırsa (6-7 gibi) bir daha kamplamama gerek kalmıyor oyuncuyu, böylece diğer oyuncuların önü açılmış oluyor. Böyle :)

Başka ne denilebilir bilemiyorum :)