elbiss

Yazı Dizisi 2 ...:))

Şimdi altyapı konusunda yenilerin kaçtane almasından bahsettik...şimdi mz de kullanılan sistemler nedir yada nasıl işliyor..hep birlikde bakalım..bunları bana biri ögretmedim devamlı okudum araştırdım...okumayı çok seviyorum...sizde bunu yaparsanız çok kazanım elde edersiniz..benden demesi :)) herrneyse konuya geçem...

***Mz deki sistemleri açabilirmisiniz ?
Hay hay :))..
1-Değiştirmeli sistem.....Bu sistem benim kendimin kullandığı ve çok sevdiğim bir sistemdir..iyiki biliyorum diyebiliyorum...
örnek vermek gerekirse ....atakan yıldız...hız--2 day--1 zeka--3 kontrol---2
diye gelen bir oyuncuyu değiştirmeli yapıcaz..şimdi bilinmesi gereken 2 ara not var ...

***nedir bu ara notlar ?
1-oyuncu 4 yada 5 toptan sonra kesinlikle bir bölgede 2 top kasılmıcak en fazla 1 top kasılacak...ama 4 yada 5 topa kadar 2 top kasılabılır...hatta atıyorum hız--1 ise bu 4 topa kadar 3 top kasılabilir ama oldukça risk faktörü oluşturur tavsiye etmem..
2-Oyuncu atıyorum hız-day-zeka kampına gitti kamptan geldikten sonra kesinlikle 1 kereye mahsus kamp özelliklerini çalışmaması gereklidir..1 kere kontrol çalışsın topunu alsın sonra kapm özellikleri çalışsın oke..

***Dip notları aldık konuyu anlatabilirmisiniz?
Tabii...neydi oyuncumuz ve özellikleri..
-atakan yıldız...
hız--2 day--1 zeka--3 kontrol---2
hız ve day e çok önem vardır bu sistemde ...hız 2 top kasarız 4 olur akabınde day e geçeriz 2 top kasarız 3 olur..ardından ardından zeka 1 top kasılır 4 olur..ardından kontrol 1 kasılır 3 olur ..arada 2 top boşluk verdik şimdi rahatlıkla hız -day e geçebiliriz..2 top boşluk oldukça iyidir..
hız---1 top kasarız 5 olur day --1 top kasarız 4 olur zeka-1 top kasarız 5 olur...zeka 5 iyidir ideal olandır..
arada bu sefer 1 top boşluk verdik..neden ? hız ve day oranını baraja getirmek için

***nedir bu baraj?
hız ve day barajı 6 kontrol barajı 5 zeka barajı 5 dır..bunları bılmemız gerek .bu çok önemli..

Barajı sagladıktan sonra diger yanları bildiğimiz özelliklere göre yanlıcaz...
şunu unutmayalım ..bu sistemin kendine has kuralları var anlattım az çok..bunları bilir akabinde bu sistem kurallarının dışına çıkmaz isek akabinde oyuncu tıkanmaz ise sistem ve oyuncu güzel yetişir...