kambocya38


MZ DERSHANESİ Röportajlarına Devam Ediyor,
Div3.7 Takımlarından İNTİKAM TİMİ Takımının çok değerli Hocası Samet Hocamız Röportaj isteğimizi kırmadı;




1.Soru - Öncelikle merhaba,  bize kendinizden bahseder misiniz ?
CEVAP1==merhaba adım samet kayseride yasıyorum yasım 23 serbest meslek ile ugrasıyorum ve İNTİKAM TİMİ takımının hocasıyım


2.Soru - Oyuna ne zaman ve nasıl başladınız ?
CEVAP2=oyuna 29.04.2010 tarıhınde basladım.bir internet cafede arkadaşla FİFA oynarken yan masada bir baktım mz acık mac yapıyor adamın takımı tabi o zaman ismini bilmiyom bende az manager oyunlarına merakım var hemem managerzone adresini aldım eve gelip takımımı aldım...


3. Soru - Şimdiye kadar yakaladığınız en büyük başarı neydi? Dünya Sıralamasında en iyi kaçıncı olmuştunuz?
CEVAP3==Division Cup Season 36 - Turkey Division 6. kupasında 6. oldum
Division Cup Season 35 - Turkey Division 7-8 kupasında 10. oldum
Season 34 cup-Season 35 kupasında 10. oldum....sıralamadada en iyi 2000 falan görebildik ilerisine gidemedik


4.Soru - Oyundaki hedefleriniz neler ? Ve bu hedeflerin ne kadarını gerçekleştirebildiniz ?
CEVAP4==oyunda tek hedefim var oda mz den yani bu oyundan intikam almak ilk takımımı haksız yere kapatan bu mz ye inat süper lige cıkıp intikammmmmmmmmmm diye haykıracam..ve buna yolumuz uzun ama div.3 e kadar geldik bakalım hedefe ulasacazmı zor ama imkansız degil


5.Soru - Oyunda unutamadığınız bir olay var mı ?
CEVAP5==krallar liginde neon diye bir takımla mac yapıyorum ilk yarı 4-0 yeniliyoruz inanamayacaksınız ama mac bittikten sonra skor tabelasında 5-4 bizim galibiyetimiz yazıyordu üzerinden yaklasık 6-7 sezon gecti ve o macta 3 gol atan hursit hala benim kadromla en büyük gol silahımız...tabi bunun gibi 3-4 tane daha var 3-0 dan 4-3 falan dönen maclarım...


6. Soru - MZ de en sevdiğiniz ve başarılı bulduğunuz kullanıcılar kimlerdir?
CEVAP6==sevdigim hocalar derseniz krallar ligindeki 15 tane hocalarımın hepsini seviyorum....basarıya gelincede ben süper lig takımlarıyla işim olmadı hiç tanımam ama benim oyuna basladıgımda SASON cok iyidi ama altlara bakarsak asbuzu takımını derim ve herkesin takip etmesini öneririm....ve yeni ismiyle ganita takımı sezon34 takımı ve her sene lig atlayarak div.3 de müthiş basarı bence


7.Soru - Resmi kupalarda ne gibi başarılar elde ettiniz ?
CEVAP7=maalasef basarı elde edemedik bir kac tane ceyrek final falan oldu ama kupaya ulasamadık


8.Soru - Milli Takım'a hiç oyuncu verdiniz mi? Milli Takımımız hakkında düşünceleriniz neler ?
CEVAP8==hayır suana kadar vermedik...fazla takip edemiyorum acıkcası milli takımı


9. Soru - "MZ de Forum Bitmiş" deniyor, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
CEVAP9==mz de foruma pek giren bir hoca degilim cogu hocam bana foruma gir yararını görün falan dedi ama pek ilgim yok bu soruya cevap veremiyecem


10. Soru - Hiç Forum Cezası, Para Cezası vs almışmıydınız? Ceza almak nasıl bir duygu sizce?
CEVAP10==hayır hiç forum cezası yada para cezası almadım


11.Soru - MZ de ne kadar vakit geçiriyorsunuz? MZ nin en sevdiğiniz yönü nedir?
CEVAP11=MZ ye günde en az 3-4 kez giriyorum en az 2 saatimi mz ye ayırıyorum...antreman raporunu takip edip oyuncularımın gelişimini görmek ve bence tranferde hos bir yönü


12.Soru - Yeni Sim hakkındaki düşünceleriniz nedir ? Biraz ayrıntılı açıklar mısınız?
CEVAP12==yeni sim eski sim bizim takım hiç fark etmiyo eski simlede cok atıyorduk bu sim dede aynı atıyoruz taktigimiz aynı hiç degiştirmedik hatta cogu hoca bizim taktige döndü bu yeni simde ama simde sevmedigim 2 yönü gözüme carptı 1-kafa vurusu asırı fazla 2-kaleciyle karsı karsıya eskisi kadar gol olmuyor hatta hiç olmuyor gibi birsey bu yönlerini sevmdim acıkca 


13.Soru - MZ ye yeni başlayacak arkadaşlara tavsiyeleriniz nelerdir ? Öncelikle ne yapmalılar? 7 Altın madde sayabilir misiniz?
CEVAP13=1-kesinlikle tek takım tek hesapla devam edin
2-alt yapıya cok önem versinler oyuncu yetiştirin
3-stada cok yatırım yapsınlar stad geliri tek sizin gelir kaynanız
4-transferde cok gezip oyuncu alıp takımın kimyasını bozmayın 
5-bence her mac farklı taktikle cıkmayın sabit 1-2 taktik olsun
6-bu oyunda sabır cok önemli cok sabırlı olun bırakmayın
7- bir anlık hırsa kapilıp bir anda cok oyuncu alıp satmayın


14. Soru - Altyapı oyuncularının isimleri artık değiştirilebiliyor, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
CEVAP14==inanın bu konuyu sizden duyuyorum gercekten ölemi bu süper olur


15. Soru - MZ DERSHANESİ (www.mzdershanesi.com) ile ne zaman tanıştınız? Sitemiz hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
CEVAP15==mz dersanesi girilmesi okunması gereken sitelerin basında geliyor helede yeni baslayan lar için bulanmadık hint kuması adeta denilebilir..siteyle yaklasık 2-3 ay önce tanıtık zeno hocam sayesinde tabikide


16. Soru - Crew size yetki verseydi, hangi 3 oyuncunun hesabını hemen kilitleyip, oyundan uzaklaştırırdınız, neden?
CEVAP16==şimdiye kadar kimsinin hesabını kitlemek gibi birsey aklıma gelmdi ama gecen tranferde bir kaleci vardı ben sulanıyordum takipdeydim oyuncunun yas 31 ve edecegi en son fiyat 400k falan ama takımın biri ismini hatırlamıyorum 3200m para vermiş o takımı direk sorgusuz süalsız kitlerdim hesabını....


17.Soru - Eklemek istediğiniz başka bir şey var mı ?
CEVAP17==röportaj için tskler tüm hocalrıma mz hayatında basarılar herkes umdugu istedigi yerlere gelir ins İNTİKAM TİMİnden saygılarla........